Confessions of a broken heart

Jag kan faktiskt erkänna att jag är rädd för att förlora fler människor. Therése, har jag varit så nära att förlora så många gånger, och jag har själv varit nära att avsluta mitt liv. Denna låt, En sång från Hjärtat med Linn, får mig att gråta varje gång, för att min saknad är så stark, precis som hon sjunger.
"Ännu ser jag dina tårar, ännu hör jag din röst. jag kommer ihåg ditt leende, jag kommer aldrig lämna dig"
Jag ser ännu era leenden, och hör era röster, och minns er som jag förlorat med lika delar sorg och glädje. Och trots att jag vet, att inget kan få er tillbaka, så hoppas ajg ändå att ni en dag ska ringa, eller sms:a eller bara hux flux stå framför mig, le och krama om mig. Men jag måste avsluta mitt liv i takt med naturen, innan jag får träffa er igen, även om jag är med er i tanken varje dag. Jag hoppas att ni springer omkring på gröna ängar, med friskt källvatten i bäckar runt om, och inte ha ront eller någon depression, ångest, inga ärr, inget kaos, bara frid.

Vi ses om några år på andra sidan, där tiden inte existerar, bara evigheten.

http://www.youtube.com/embed/9FDN9mKzHsM

Kommentarer
Postat av: Rebecca

håll fast i dom hårt så kommer du inte förlora dom

2011-05-27 @ 15:48:24
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0