Intervju med Neo

1-Vem är du? 
Neo ftw! :):) Brinner för bilar, :):) Jag är en översocial jävel, nästan aldrig ledsen eller nere, har mina dampiga stunder :P:P men dom går rätt fort över :):) men beskrivs som en glad jävel helt enkelt :):)

2-hur är din uppfattning om mobbing i skola och samhälle?
Mobbingen i skolan är väl inte så "tydlig" längre.. Utan ser mer och mer pikar mot dom utstött .. tror pikar är det nya "mobbningssättet"

3-har du varit med om ungdomsvåld?
Jag har varit med om ungdomsvåld, har själv varit med om dom, inte alls kul..

4-vilka samhällsfrågor brinner du för?
 Jag brinner för invandrarpolitiken faktiskt

5-Vad är din åsikt om trafficking (människohandel)
Har faktiskt inte tänkt på de

6- Vad tycker du om Sveriges rättssystem?
Jag HATAR Sveriges rättsystem, otroligt segt och långdraget.. och sjukt orättvis

7-Har du blivit utsatt för någonting där samhällets olika instanser ska rycka in, men inte gjort det?
Ja det har jag. Vill dock inte dra upp de men de har hänt

8- Du driver ju bloggen/hemsidan Neow.se, vad har det haft för inverkan på ditt liv?  
Det påverkar bara mitt liv positivt, får bara bra kommenterarer, ibland någon kommentar som är kränkande men tar aldrig åt mig av utan raderar dom :):)

9- vad tycker du om möjligheten att kunna vara anonym på nätet?
Man är aldrig helt anonym

10- har du någonting du vill säga till de människor som läser bloggen?
Ofc, va stolt över dig själv! Lär dig av misstagen och gå vidare.. Ta lärdom av det negativa men stanna aldrig upp i det förflutna .. :):)


Kika in på Neos hemsida och blogg; www.neow.se
slänger in en bild på henne:
neeeeo


Kommentarer
Postat av: Mia

Intervjun känns väldigt barnslig och oseriös.

2011-06-04 @ 23:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0