Ja, då kör vi!

Vem är jag då?
Jo, jag är en tjej på 18 år som brinner för att motverka mäns våld mot kvinnor, och första historien kommer från"Nadja 18 år" Nadja heter naturligtvis någonting annat i verkligheten.

Sen vill jag rikta ett stort tack till alla er jag jobbar med, ni är helt underbara tjejer, som kämpat på.
Jag vill också tacka min vän Rebecca, som gjort min header.

Jag har förlorat tre vänner för att samhällets instanser inte tog dom på allvar, och det har tagit hårt på mitt eget liv.
Amanda
1993-2004

André
1990-2010

Madelinn
1991-2006

Dessa tre personer, var mina livlinor, framförallt André, som skyddade mig mot allt och alla.
André valde att ta sitt eget liv, för att psyk inte lyssnade på honom, eller mig för den delen heller, och han dog i mina armar.

Amanda: tog sitt liv för att hon levde i en kaotisk värld, där hennes föräldrar var missbrukare och varken SOC eller psyket lyssnade. Hon hängde sig själv i sitt rum.

Madelinn: tog sitt liv för att polisen inte lyssnade när hon anmälde upprepade våldtäkter och misshandel. "för lite bevis" var motiveringen, ständigt. Hon skar upp handlederna, tog överdos av sömnabletter och dränkte sig själv i badkaret.

Ni är högt älskade och grymt saknade. Jag älskar er alla tre, oc ni har er egna speciella plats i mitt hjärta, som ingen någonsin kan ta ifrån er. Vi ses på andra sidan, mina änglar. Rest forever in peace<3

mmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0