R.I.P André, min änglapojke<3

Åh André, min underbara bror och klippa. Du brann klarast på min himmel, och nu lyser du klarare på världens himmel, så att alla kan se din skönhet. Jag saknar din trygga, varma öppna famn. Var jag ledsen, kunde jag alltid messa dig, eller ringa. Du hittade mig för första gången när jag tänkte avsluta mitt liv på allvar. DU fick ner mig från broräcket, och det är ajg dig evigt tacksam för idag, även om jag hatade dig då. I din famn var jag alltid trygg, och där kunde jag även gråta. Du lät mig gråta, och du kunde sitta i timmar och prata om framtiden. Jag kommer ihåg ett tillfälle; vi låg ute en stjärnklar sommarkväll, jag låg lutad mot dig med huvudet på din bröstkorg, du strök med handen i mitt hår, och plötsligt så pekar du upp mot himmelen och säger:

Tänk om jag ändå vore en stjärna däruppe. Så lätt livet skulle vara då.
Kommer ihåg att jag svarade dig att du redan var en stjärna, fast på en annan himmel.
Du skrattade och såg på mig med dina vackra grönblåa ögon och log ditt speciella leende.

André jag hann aldrig säga detta till dig när du var i livet; men nu tänker jag göra det.
Jag älskar dig av hela mitt hjärta André, och det kommer jag göra tills vi ses igen på andra sidan. Ingen kan ta din plats i mitt hjärta, INGEN! Du var och är min själsfrände, oavsett hur långt bort från varandra livet än för oss, så finns du alltid i mitt hjärta och minne. Så tills vi ses igen; puss på dig, min bror<3 


Linn - En Sång Från Hjärtat Lyrics

När nånting händer och det känns så kallt
Det ända man ser är mörkrets fall
Jag försöker se upp till himmelen nu
Men jag kan inte se dig något mer
Och ingen kan nånsin ta din plats i mitt liv
Och vad ska jag göra utan dig

Jag gråter ofta
Och vad ska jag göra utan dig
Alla minnen när du såg i mina ögon
Och ingenting får dig tillbaka nu

När allting var som svårast för dig
Så sa du adjö och lämna oss kvar
Mina tårar faller för min saknad är så stark
Så mycket tid du hade men nu är det över

Ännu ser jag dina tårar
Ännu hör jag din röst
Jag kommer ihåg ditt leende
Jag kommer aldrig lämna dig

Jag gråter ofta
Och vad ska jag göra utan dig
Alla minnen när du såg i mina ögon
Och ingen kan får dig tillbaka nu

Nej, inget kan få dig tillbaka nu

andreeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0